Książki i publikacje

Zachęcamy do korzystania z naszych książek i publikacji. Zakup umożliwi Ci samodzielne doskonalenie swoich kompetencji i rozwój Twojej organizacji we wszystkich obszarach.

Menadżernik lidera. Alchemia hotelarstwa

"Menadżernik Lidera” to zestaw porad i wskazówek na trudne czasy i wyzwania jakie stawia przed nami życie – zwłaszcza teraz. To instruktaż do doskonalenia postaw, wiedzy i budowania relacji niezbędnych w codziennej pracy lidera ze swoim zespołem, w którym nadrzędną wartością jest człowiek.

Zawarte w formie Menadżerników zestawy pytań, narzędzi i podpowiedzi z zakresu: zarządzania, przywództwa, psychologii, socjologii i innych dziedzin, których poznanie służy do podnoszenia jakości i efektywności pracy obiektu oraz osobistych zasobów każdego lidera.

Zawarte w książce sytuacje to codzienność życia hotelowego zebrana przez autorów w trakcie ich kilkudziesięcioletniego doświadczenia zawodowego w branży.

To must have każdego managera, dyrektora i szefa działu.

Cena: 59 zł

Kurs tworzenia wartości(owych) ofert

To nie jest e-book do poczytania – to jest precyzyjne narzędzie do zastosowania od zaraz. To jest praktyczny kurs tworzenia wartości(owych) i atrakcyjnych ofert. Żeby go dobrze opracować, potrzebowaliśmy dziesiątek lat naszego życia zawodowego i wielu lat praktyki szkoleniowej. Tobie ten kurs w postaci e‑booka przez lata będzie służył jako narzędzie do osiągania sukcesu sprzedażowego. Nasze doświadczenie zawodowe i olbrzymia pasja dzielenia się wiedzą oraz odmienne osobowości sprawiły, że opracowaliśmy najbardziej kompleksowy przewodnik po szybkim i skutecznym kreowaniu ofert, które zapewniają firmie niepowtarzalność i unikatowość, umożliwiając przyciąganie Gości ofertą, która będzie wyjątkową na rynku.

(dokonując zakupu wybierz formę dostawy: dystrybucja własna. Kurs zostanie dostarczony w wersji elektronicznej)

Cena 179 zł  470 zł


NATURALNIE O BIZNESIE

sztuka dokonywania zmian

Czy słyszałeś o tym, że można robić biznes, nie przejmując się konkurencją?

Może myślisz, że nie jest to możliwe? A jednak. Właśnie z tej książki dowiesz się, jak tego dokonano w jednej z polskich firm.

Andrzej Kowalczyk na podstawie swojej biznesowej praktyki pokazuje, jak sprawić, żeby konkurencja stała się dla przedsiębiorstwa nieistotna.

Publikacja jest zbiorem refleksji autora nad cechami współczesnego rynku, klienta, konkurencji. Autor konkretnie, krótko i praktycznie pokazuje narzędzia do poprawy własnej skuteczności działania. Refleksje są przeplatane wątkami osobistymi.

Misją autora jest podnosić jakość życia innych osób.

Cena: 29 zł

+48 609 502 350

info@alchemiahotelarstwa.pl

ul. Krasickiego 5, 58-500 Jelenia Góra

NIP 676-123-51-68
REGON 357023036

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera. Otrzymuj informacje o ofertach i promocjach.

Trwa wysyłanie wiadomości

Formularz nie został wysłany

Dziękujemy!

Wymagana zgoda
© 2020
szkolenia, audyty, doradztwo, dla gastronomii, recepcji, służby pięter, SPA i Wellness