Warsztaty Liderów Hotelarstwa®
Nasze autorskie metody doskonaliliśmy przez lata pracy. Z czary tych doświadczeń wydobywamy to najlepsze, by móc dzielić się z innymi.
Dobierając i stosując w praktyce odpowiednie składniki twardych umiejętności i miękkich kompetencji uczymy jak przewodzić ludziom i zarządzać organizacją. Korzystając z naszej wiedzy możecie sprawić, by Wasi pracownicy stawali się otwarci, zadowoleni i pełni energii do tego, aby się rozwijać z korzyścią dla siebie, dla firmy i dla zadowolenia gości.
Lider to postawa i umiejętności, a nie stanowisko i władza.
Jeśli potrzebujesz szkolenia liderów dla hotelarzy kliknij przycisk Wyślij zapytanie. Skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy szczegóły.

Tematyka szkolenia
Warsztaty Liderów Hotelarstwa® to kompleksowy program kształcenia i doskonalenia umiejętności menadżerskich i przywódczych w branży HoReCa. Został on opracowany przez ekspertów-praktyków, którzy przez dziesiątki lat z sukcesami prowadzili biznesy hotelowe. Warsztaty Liderów organizowane są w systemie otwartym i zamkniętym.
Efektywny zespół - tworzenie i przewodzenie
Cel
Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu umiejętności budowania zespołów oraz poprawnych relacji w zespole, zaufania i empatycznej komunikacji.
Wybrane
tematy
- Czemu jednych szefów słuchają pracownicy, a drugich nie.
- Jak budować efektywne zespoły i dobrą współpracę
- Jak skutecznie komunikować się z podwładnymi.
- Jak znaleźć wspólny język z podwładnymi z różnych pokoleń.
- Jak mówić, żeby być zrozumianym.
Czas
trwania
1 dzień.
Najbliższe
terminy
Kraków
Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!
Silny i skuteczny lider - Jak być szefem, którego pracownicy będą chcieli słuchać?
Cel
Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu umiejętności skutecznego przewodzenia podwładnym w organizacji i nauczenie się budowania poprawnych relacji
Wybrane
tematy
- Jaki powinien być lidera/przywódca.
- Jakie są style zarządzania organizacjami i jaki wybrać.
- Jak analizować popełniane błędy i ich przyczyny?
- Przywództwo czy zarządzanie – co wybrać i dlaczego.
- Co to jest anomia pracownicza i jak zagraża firmie.
- Dlaczego pracownicy odchodzą.
Czas
trwania
1 dzień.
Najbliższe
terminy
Kraków
Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!
Efektywne zarządzanie kosztami i przychodami. Jak zadbać o rentowność?
Cel
celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy związanej z zarządzaniem przychodami i kosztami na poziomie operacyjnym wraz z metodami kontroli.
Wybrane
tematy
- Jak analizować koszty działalności oraz poszczególne przychody
- W jaki sposób budżetować działalność operacyjną.
- Jak tworzyć i kalkulować oferty, by nie ponosić straty na sprzedaży?
- Jak zarządzać przychodami (Revenue Management).
- Jak skutecznie mierzyć efektywność, skuteczność i wydajność.
- Jak wykorzystać rachunkowość zarządczą, aby skutecznie eliminować straty.
Czas
trwania
1 dzień.
Najbliższe
terminy
Kraków
Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!
Skuteczna motywacja pracowników. Co robić by chcieli się angażować?
Cel
Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu motywowania członków zespołów (w tym w zespołach multipokoleniowych), poznanie mechanizmów motywacyjnych, poznanie zasad tworzenia skutecznych i sprawiedliwych systemów motywacyjnych..
Wybrane
tematy
- Jakie są potrzeby pracowników przychodzących do pracy.
- Jakie są typy pracowników i jak sobie z nimi radzić.
- Jak skutecznie motywować swoich pracowników.
- Jak sobie radzić z motywacją w multipokoleniowym zespole.
- Jakie warunki muszą być spełnione i dlaczego, aby móc wdrożyć system motywacyjny.
- Jak pracować z pracownikami na różnym poziomie ich dojrzałości zawodowej.
- Jak radzić sobie z różnymi typami osobowości pracownika.
- Jak postępować z młodym pokoleniem, żeby odnieść sukces.
- Jak skutecznie wpływać na zachowania pracowników.
Czas
trwania
1 dzień
Najbliższe
terminy
Kraków
Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!
Wykrywanie i przeciwdziałanie nadużyciom. Jak pilnować zysku?
Cel
celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy związanej kontrolą działalności operacyjnej i przeciwdziałania niekontrolowanym kosztom.
Wybrane
tematy
- Rodzaje, miejsca i przyczyny nadużyć oraz marnotrawstwa i nieprawidłowości w działalności hotelowej i gastronomicznej oraz SPA.
- Jak zapobiegać nadużyciom, nieuczciwości i patologiom w organizacji.
- Jak poprawnie przeprowadzać inwentaryzację, aby nie była źródłem strat.
- Jakie narzędzia i techniki stosować, by nie tracić pieniędzy.
- Rachunkowość zarządcza i controlling jako systemy wczesnego ostrzegania.
- Jak eliminować kosztowne błędy.
- Jak kontrolować rozchody..
- Jak wykorzystywać i analizować branżowe wskaźniki operacyjne na potrzeby kontroli.
Czas
trwania
1 dzień
Najbliższe
terminy
Kraków
Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!
Jak tworzyć skuteczne systemy motywacyjne?
Cel
celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu tworzenia systemów motywacyjnych, poznanie i dobór właściwych parametrów systemu premiowania oraz stosowanie jakościowych i ilościowych mierników używanych przy podziale premii
Wybrane
tematy
- Jaki cechy musi posiadać dobry system premiowanie?
- Jakie parametry ilościowe i jakościowe powinien zawierać system?
- Jakimi metodami dokonywać pomiaru efektów pracy?
- Jakie parametry jakościowe i ilościowe zastosować, żeby system był efektywny?
- Czemu i w jakich obszarach premiowanie indywidualne jest nieskuteczne?
- Czemu premia uznaniowa prowadzi do patologii i rozbija współpracę?
- Jakie warunki muszą być spełnione i dlaczego, aby móc wdrożyć system motywacyjny?
Czas
trwania
1 dzień
Najbliższe
terminy
Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!
Zarządzanie jakością usług. Organizacja i planowanie procesu usługowego.
Cel
celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu utrzymania jakości, organizacji pracy i stosowania narzędzi utrzymania jakości
Wybrane
tematy
- Na czym polega wysoko jakościowa obsługa Gościa w poszczególnych obszarach usługowych?
- Rola standardów obsługi w pracy wśród pokolenia 20-latków?
- Jak planować i stawiać cele, zadania?
- Jak analizować popełniane błędy i ich przyczyny?
- Jak obiektywnie sprawdzać postępy w działaniu?
- Jak analizować szanse i zagrożenia w każdym procesie usługowym?
- Jak analizować procesy usługowe z wykorzystaniem map procesów i jak zarządzać procesami?
- Jak identyfikować działania, żeby móc poprawiać swoją organizację?
Czas
trwania
1 dzień
Najbliższe
terminy
Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!
Jak tworzyć oferty i jak je sprzedawać, żeby goście chcieli je kupować?
Cel
celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy dotyczącej tworzenia przyciągających ofert, i ich opłacalności i sprzedaży, a także skutecznego korzystania z narzędzi służących do przyciągania Gości
Wybrane
tematy
- Jak kreować konkurencyjny, rynkowy produkt oparty na wartościach kierowanych do poszczególnych segmentów klientów?
- Jak sprzedawać nowy produkt nowym klientom w nowych czasach?
- Jak budować przewagę rynkową?
- Czego poszukuje współczesny gość hotelowy?
- Jaki powinien być produkt w gospodarce doświadczeń?
- Czym się różni pozyskiwanie Gości od przyciągania gości?
- Jakie są motywy zakupowe i łańcuch korzyści?
- Jak współpracować w zespole podczas tworzenia ofert?
- Jak tworzyć i kalkulować oferty by nie ponosić straty na sprzedaży?
Czas
trwania
1 dzień
Najbliższe
terminy
Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!
Jak wziąć udział w szkoleniu?
Chcesz kształcić i rozwijać w sobie umiejętności kojarzące się z prawdziwymi i dobrymi liderami? Oczekujesz wiedzy podanej w interesujący i przystępny sposób? Zapraszamy Cię do skorzystania z oferty szkoleń w ramach Warsztatów Liderów Hotelarstwa®. Sprawdź, co zrobić, by zapisać się na wybrane moduły.
1
Zapoznaj się z modułami
W ramach Warsztatów Liderów Hotelarstwa oferujemy Ci ogromną dawkę wiedzy pogrupowaną w pięć modułów tematycznych. Powyżej, w sekcji Tematyka szkolenia, znajdziesz informacje o nich. Możesz również pobrać PDF z pełnym opisem każdego z modułów.
2
Wybierz moduł, z którego chcesz skorzystać
Po zapoznaniu się z charakterystyką modułów wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada i kliknij przycisk Przejdź do sklepu. Zostaniesz przekierowany na podstronę sklepu. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, kliknij przycisk Wyślij zapytanie.
3
Dokonaj zakupu
Po przekierowaniu na stronę sklepu możesz wskazać, dla ilu osób chcesz wykupić udział w szkoleniu. Następnie kliknij przycisk Dodaj do koszyka. Zobaczysz informację o dodaniu modułu do koszyka. Pojawi się również przycisk Zobacz koszyk. Możesz także kliknąć ikonę koszyka znajdującą się w menu.
4
Opłać udział w szkoleniu
Ostatni krok to opłacenie udziału w szkoleniu. Dane potrzebne do dokonania płatności zobaczysz w podsumowaniu zamówienia. Dostaniesz je również na podany przez Ciebie adres mailowy.
Warsztaty Liderów Hotelarstwa organizowane są w systemie otwartym i zamkniętym.
Masz pytania?
Jesteś zainteresowany uczestniczeniem w Warsztatach Liderów Hotelarstwa? Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami już teraz! Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!