Akademia Liderów

Akademia Liderów Hotelarstwa®

Nasze autorskie metody doskonaliliśmy przez lata pracy. Z czary tych doświadczeń wydobywamy to najlepsze, by móc dzielić się z innymi.

Dobierając i stosując w praktyce odpowiednie składniki twardych umiejętności i miękkich kompetencji uczymy jak przewodzić ludziom i zarządzać organizacją. Korzystając z naszej wiedzy możecie sprawić, by Wasi pracownicy stawali się otwarci, zadowoleni i pełni energii do tego, aby się rozwijać z korzyścią dla siebie, dla firmy i dla zadowolenia gości.

Lider to postawa i umiejętności, a nie stanowisko i władza.

Jeśli potrzebujesz szkolenia liderów dla hotelarzy kliknij przycisk Wyślij zapytanie. Skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy szczegóły.



Tematyka szkolenia

Akademia Liderów Hotelarstwa® to kompleksowy program kształcenia i doskonalenia umiejętności menadżerskich i przywódczych w branży HoReCa. Został on opracowany przez ekspertów-praktyków, którzy przez dziesiątki lat z sukcesami prowadzili biznesy hotelowe. Akademia Liderów organizowana jest w systemie otwartym i zamkniętym.


Przywództwo i komunikacja

Cel

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu kompetencji przywódczych w organizacji i nauczenie się miękkich umiejętności takich jak dobre relacje w zespole, budowanie zaufania i empatyczna komunikacja.

Wybrane
tematy

  • Kim jest i jaki powinien być lider/przywódca?
  • Jakie są style zarządzania organizacjami i jaki wybrać?
  • Jak budować zaufanie w zespole?
  • Jak postępować z młodymi pokoleniami Y i Z, żeby odnieść sukces?

Czas
trwania

Moduł Przywództwo i komunikacja trwa 2 dni.

Najbliższe
terminy

25-26 października 2021
Kołobrzeg

Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!


Cel

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu utrzymania jakości, organizacji pracy i stosowania narzędzi utrzymania jakości.

Wybrane
tematy

  • Na czym polega specyfika usług hotelarskich w XXI wieku i gospodarce doświadczeń?
  • Jakie powinny być standardy i procedury serwisowe w obsłudze gościa indywidualnego i grupowego?
  • Jak analizować popełniane błędy i ich przyczyny?
  • Jak analizować procesy usługowe z wykorzystaniem map procesów?

Czas
trwania

Moduł Organizacja pracy trwa 2 dni.

Najbliższe
terminy

14-15 października 2021
Kołobrzeg

Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!


Marketing i sprzedaż

Cel

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy dotyczącej tworzenia przyciągających ofert, sposobu tworzenia ofert i ich opłacalności, a także skutecznego korzystania z narzędzi służących do przyciągania Gości przez cały zespół kierowniczy.

Wybrane
tematy

  • Jak tworzyć i utrzymywać jakość usług hotelowych?
  • Jak kreować konkurencyjny, rynkowy produkt oparty na wartościach kierowanych do poszczególnych segmentów klientów?
  • Jak tworzyć i kalkulować oferty, by nie ponosić straty na sprzedaży?
  • Jak budować strategię marketingową dla obiektu hotelowego?

Czas
trwania

Moduł Marketing i sprzedaż trwa 2 dni.

Najbliższe
terminy

09-10 grudnia 2021
Rytro

Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!


Motywacja i systemy motywacyjne

Cel

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu motywowania członków zespołów (w tym w zespołach multipokoleniowych), poznanie mechanizmów motywacyjnych, nabycie umiejętności tworzenia skutecznych i sprawiedliwych systemów motywacyjnych z wykorzystaniem parametrów, mierników oceny pracy.

Wybrane
tematy

  • Jak skutecznie motywować siebie i swoich pracowników?
  • Jak tworzyć i dobierać motywatory w multipokoleniowym zespole – czyli Milenialsi, i Iksy w jednym zespole.
  • Jak motywować Recepcję hotelową, aby sprzedawała i dbała o gości?
  • Jak sprawiedliwie przydzielać premie?

Czas
trwania

Moduł Motywacja i systemy motywacyjne trwa 2 dni.

Najbliższe
terminy

20-21 września 2021
Rytro

Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!


Rachunkowość zarządcza i controlling

Cel

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy związanej z zarządzaniem przychodami i kosztami na poziomie operacyjnym wraz z metodami kontroli i nadzoru.

Wybrane
tematy

  • Jak zapobiegać nadużyciom, nieuczciwości i patologiom w organizacji?
  • Jak zarządzać przychodami (Revenue Management)?
  • Jak wykorzystywać i analizować branżowe wskaźniki operacyjne na potrzeby kontroli?
  • Jak stosować controlling operacyjny w hotelu, gastronomii i bazie zabiegowej, aby skutecznie eliminować straty?

Czas
trwania

Moduł Rachunkowość zarządcza i controlling trwa 2 dni.

Najbliższe
terminy

18-19 listopada 2021
Kołobrzeg

Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!

Jak wziąć udział w szkoleniu?

Chcesz kształcić i rozwijać w sobie umiejętności kojarzące się z prawdziwymi i dobrymi liderami? Oczekujesz wiedzy podanej w interesujący i przystępny sposób? Zapraszamy Cię do skorzystania z oferty szkoleń w ramach Akademii Liderów Hotelarstwa®. Sprawdź, co zrobić, by zapisać się na wybrane moduły.


1

Zapoznaj się z modułami

W ramach szkolenia Akademii Liderów Hotelarstwa oferujemy Ci ogromną dawkę wiedzy pogrupowaną w pięć modułów tematycznych. Powyżej, w sekcji Tematyka szkolenia, znajdziesz informacje o nich. Możesz również pobrać PDF z pełnym opisem każdego z modułów.


2

Wybierz moduł, z którego chcesz skorzystać

Po zapoznaniu się z charakterystyką modułów wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada i kliknij przycisk Przejdź do sklepu. Zostaniesz przekierowany na podstronę sklepu. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, kliknij przycisk Wyślij zapytanie.


3

Dokonaj zakupu

Po przekierowaniu na stronę sklepu możesz wskazać, dla ilu osób chcesz wykupić udział w szkoleniu. Następnie kliknij przycisk Dodaj do koszyka. Zobaczysz informację o dodaniu modułu do koszyka. Pojawi się również przycisk Zobacz koszyk. Możesz także kliknąć ikonę koszyka znajdującą się w menu.


4

Opłać udział w szkoleniu

Ostatni krok to opłacenie udziału w szkoleniu. Dane potrzebne do dokonania płatności zobaczysz w podsumowaniu zamówienia. Dostaniesz je również na podany przez Ciebie adres mailowy.


Akademia Liderów Hotelarstwa organizowana jest w systemie otwartym i zamkniętym.

Masz pytania?


Jesteś zainteresowany uczestniczeniem w Akademii Liderów Hotelarstwa? Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami już teraz! Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!