Warsztaty dla Liderów

Warsztaty Liderów Hotelarstwa®

Nasze autorskie metody doskonaliliśmy przez lata pracy. Z czary tych doświadczeń wydobywamy to najlepsze, by móc dzielić się z innymi.

Dobierając i stosując w praktyce odpowiednie składniki twardych umiejętności i miękkich kompetencji uczymy jak przewodzić ludziom i zarządzać organizacją. Korzystając z naszej wiedzy możecie sprawić, by Wasi pracownicy stawali się otwarci, zadowoleni i pełni energii do tego, aby się rozwijać z korzyścią dla siebie, dla firmy i dla zadowolenia gości.

Lider to postawa i umiejętności, a nie stanowisko i władza.

Jeśli potrzebujesz szkolenia liderów dla hotelarzy kliknij przycisk Wyślij zapytanie. Skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy szczegóły.



Tematyka szkolenia

Warsztaty Liderów Hotelarstwa® to kompleksowy program kształcenia i doskonalenia umiejętności menadżerskich i przywódczych w branży HoReCa. Został on opracowany przez ekspertów-praktyków, którzy przez dziesiątki lat z sukcesami prowadzili biznesy hotelowe. Warsztaty Liderów organizowane są w systemie otwartym i zamkniętym.


Efektywny zespół - tworzenie i przewodzenie

Cel

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu umiejętności budowania zespołów oraz poprawnych relacji w zespole, zaufania i empatycznej komunikacji.

Wybrane
tematy

  • Czemu jednych szefów słuchają pracownicy, a drugich nie.
  • Jak budować efektywne zespoły i dobrą współpracę
  • Jak skutecznie komunikować się z podwładnymi.
  • Jak znaleźć wspólny język z podwładnymi z różnych pokoleń.
  • Jak mówić, żeby być zrozumianym.

Czas
trwania

1 dzień.

Najbliższe
terminy

18 kwietnia 2023
Kraków

Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!


Silny i skuteczny lider - Jak być szefem, którego pracownicy będą chcieli słuchać?

Cel

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu umiejętności skutecznego przewodzenia podwładnym w organizacji i nauczenie się budowania poprawnych relacji

Wybrane
tematy

  • Jaki powinien być lidera/przywódca.
  • Jakie są style zarządzania organizacjami i jaki wybrać.
  • Jak analizować popełniane błędy i ich przyczyny?
  • Przywództwo czy zarządzanie – co wybrać i dlaczego.
  • Co to jest anomia pracownicza i jak zagraża firmie.
  • Dlaczego pracownicy odchodzą.

Czas
trwania

1 dzień.

Najbliższe
terminy

19 maja 2023
Kraków

Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!


Efektywne zarządzanie kosztami i przychodami. Jak zadbać o rentowność?

Cel

celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy związanej z zarządzaniem przychodami i kosztami na poziomie operacyjnym wraz z metodami kontroli.

Wybrane
tematy

  • Jak analizować koszty działalności oraz poszczególne przychody
  • W jaki sposób budżetować działalność operacyjną.
  • Jak tworzyć i kalkulować oferty, by nie ponosić straty na sprzedaży?
  • Jak zarządzać przychodami (Revenue Management).
  • Jak skutecznie mierzyć efektywność, skuteczność i wydajność.
  • Jak wykorzystać rachunkowość zarządczą, aby skutecznie eliminować straty.

Czas
trwania

1 dzień.

Najbliższe
terminy

28 marca 2023
Kraków

Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!


Skuteczna motywacja pracowników. Co robić by chcieli się angażować?

Cel

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu motywowania członków zespołów (w tym w zespołach multipokoleniowych), poznanie mechanizmów motywacyjnych, poznanie zasad tworzenia skutecznych i sprawiedliwych systemów motywacyjnych..

Wybrane
tematy

  • Jakie są potrzeby pracowników przychodzących do pracy.
  • Jakie są typy pracowników i jak sobie z nimi radzić.
  • Jak skutecznie motywować swoich pracowników.
  • Jak sobie radzić z motywacją w multipokoleniowym zespole.
  • Jakie warunki muszą być spełnione i dlaczego, aby móc wdrożyć system motywacyjny.
  • Jak pracować z pracownikami na różnym poziomie ich dojrzałości zawodowej.
  • Jak radzić sobie z różnymi typami osobowości pracownika.
  • Jak postępować z młodym pokoleniem, żeby odnieść sukces.
  • Jak skutecznie wpływać na zachowania pracowników.

Czas
trwania

1 dzień

Najbliższe
terminy

29 marca 2023
Kraków

Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!


Wykrywanie i przeciwdziałanie nadużyciom. Jak pilnować zysku?

Cel

celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy związanej kontrolą działalności operacyjnej i przeciwdziałania niekontrolowanym kosztom.

Wybrane
tematy

  • Rodzaje, miejsca i przyczyny nadużyć oraz marnotrawstwa i nieprawidłowości w działalności hotelowej i gastronomicznej oraz SPA.
  • Jak zapobiegać nadużyciom, nieuczciwości i patologiom w organizacji.
  • Jak poprawnie przeprowadzać inwentaryzację, aby nie była źródłem strat.
  • Jakie narzędzia i techniki stosować, by nie tracić pieniędzy.
  • Rachunkowość zarządcza i controlling jako systemy wczesnego ostrzegania.
  • Jak eliminować kosztowne błędy.
  • Jak kontrolować rozchody..
  • Jak wykorzystywać i analizować branżowe wskaźniki operacyjne na potrzeby kontroli.

Czas
trwania

1 dzień

Najbliższe
terminy

19 kwietnia 2023
Kraków

Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!


Jak tworzyć skuteczne systemy motywacyjne?

Cel

celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu tworzenia systemów motywacyjnych, poznanie i dobór właściwych parametrów systemu premiowania oraz stosowanie jakościowych i ilościowych mierników używanych przy podziale premii

Wybrane
tematy

  • Jaki cechy musi posiadać dobry system premiowanie?
  • Jakie parametry ilościowe i jakościowe powinien zawierać system?
  • Jakimi metodami dokonywać pomiaru efektów pracy?
  • Jakie parametry jakościowe i ilościowe zastosować, żeby system był efektywny?
  • Czemu i w jakich obszarach premiowanie indywidualne jest nieskuteczne?
  • Czemu premia uznaniowa prowadzi do patologii i rozbija współpracę?
  • Jakie warunki muszą być spełnione i dlaczego, aby móc wdrożyć system motywacyjny?

Czas
trwania

1 dzień

Najbliższe
terminy

07 marca 2023

Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!


Zarządzanie jakością usług. Organizacja i planowanie procesu usługowego.

Cel

celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu utrzymania jakości, organizacji pracy i stosowania narzędzi utrzymania jakości

Wybrane
tematy

  • Na czym polega wysoko jakościowa obsługa Gościa w poszczególnych obszarach usługowych?
  • Rola standardów obsługi w pracy wśród pokolenia 20-latków?
  • Jak planować i stawiać cele, zadania?
  • Jak analizować popełniane błędy i ich przyczyny?
  • Jak obiektywnie sprawdzać postępy w działaniu?
  • Jak analizować szanse i zagrożenia w każdym procesie usługowym?
  • Jak analizować procesy usługowe z wykorzystaniem map procesów i jak zarządzać procesami?
  • Jak identyfikować działania, żeby móc poprawiać swoją organizację?

Czas
trwania

1 dzień

Najbliższe
terminy

BRAK MIEJSC - kolejny termin wkrótce

Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!


Jak tworzyć oferty i jak je sprzedawać, żeby goście chcieli je kupować?

Cel

celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy dotyczącej tworzenia przyciągających ofert, i ich opłacalności i sprzedaży, a także skutecznego korzystania z narzędzi służących do przyciągania Gości

Wybrane
tematy

  • Jak kreować konkurencyjny, rynkowy produkt oparty na wartościach kierowanych do poszczególnych segmentów klientów?
  • Jak sprzedawać nowy produkt nowym klientom w nowych czasach?
  • Jak budować przewagę rynkową?
  • Czego poszukuje współczesny gość hotelowy?
  • Jaki powinien być produkt w gospodarce doświadczeń?
  • Czym się różni pozyskiwanie Gości od przyciągania gości?
  • Jakie są motywy zakupowe i łańcuch korzyści?
  • Jak współpracować w zespole podczas tworzenia ofert?
  • Jak tworzyć i kalkulować oferty by nie ponosić straty na sprzedaży?

Czas
trwania

1 dzień

Najbliższe
terminy

08 marca 2023

Nie odpowiada Ci termin? Chcesz umówić się na szkolenie zamknięte w innym czasie? Wyślij do nas zapytanie!

Jak wziąć udział w szkoleniu?

Chcesz kształcić i rozwijać w sobie umiejętności kojarzące się z prawdziwymi i dobrymi liderami? Oczekujesz wiedzy podanej w interesujący i przystępny sposób? Zapraszamy Cię do skorzystania z oferty szkoleń w ramach Warsztatów Liderów Hotelarstwa®. Sprawdź, co zrobić, by zapisać się na wybrane moduły.


1

Zapoznaj się z modułami

W ramach Warsztatów Liderów Hotelarstwa oferujemy Ci ogromną dawkę wiedzy pogrupowaną w pięć modułów tematycznych. Powyżej, w sekcji Tematyka szkolenia, znajdziesz informacje o nich. Możesz również pobrać PDF z pełnym opisem każdego z modułów.


2

Wybierz moduł, z którego chcesz skorzystać

Po zapoznaniu się z charakterystyką modułów wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada i kliknij przycisk Przejdź do sklepu. Zostaniesz przekierowany na podstronę sklepu. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, kliknij przycisk Wyślij zapytanie.


3

Dokonaj zakupu

Po przekierowaniu na stronę sklepu możesz wskazać, dla ilu osób chcesz wykupić udział w szkoleniu. Następnie kliknij przycisk Dodaj do koszyka. Zobaczysz informację o dodaniu modułu do koszyka. Pojawi się również przycisk Zobacz koszyk. Możesz także kliknąć ikonę koszyka znajdującą się w menu.


4

Opłać udział w szkoleniu

Ostatni krok to opłacenie udziału w szkoleniu. Dane potrzebne do dokonania płatności zobaczysz w podsumowaniu zamówienia. Dostaniesz je również na podany przez Ciebie adres mailowy.


Warsztaty Liderów Hotelarstwa organizowane są w systemie otwartym i zamkniętym.

Masz pytania?


Jesteś zainteresowany uczestniczeniem w Warsztatach Liderów Hotelarstwa? Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami już teraz! Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!