Menadżernik lidera

Książka

Must have każdego managera, dyrektora i szefa działu

Cena

59 zł


„Menadżernik Lidera” to zestaw porad i wskazówek na trudne czasy i wyzwania jakie stawia przed nami życie – zwłaszcza teraz. To ponad 260 stron instruktażu do doskonalenia postaw, wiedzy i budowania relacji niezbędnych w codziennej pracy lidera ze swoim zespołem, w którym nadrzędną wartością jest człowiek.

Zawarte w formie Menadżerników zestawy pytań, narzędzi i podpowiedzi z zakresu: zarządzania, przywództwa, psychologii, socjologii i innych dziedzin, których poznanie służy do podnoszenia jakości i efektywności pracy obiektu oraz osobistych zasobów każdego lidera.

Zawarte w książce sytuacje to codzienność życia hotelowego zebrana przez autorów w trakcie ich kilkudziesięcioletniego doświadczenia zawodowego w branży.

Opinie o książce

Nie wiesz, czy warto zainwestować w siebie przez kupno „Menadżernika Lidera" Alchemii Hotelarstwa? Sprawdź, co piszą o nim czytelnicy.

  • dr Marta Sidorkiewicz – Zespół Turystyki i Hotelarstwa, Instytut Zarządzania Uniwersytet Szczeciński
    Jako pracownik badawczo-dydaktyczny, który uczy i pisze o hotelarstwie czytałam treść książki z wielką ciekawością. Określiłabym ją jako niezbędnik każdego, kto w jakikolwiek sposób jest związany z tą branżą i chce ją poczuć, zrozumieć.
    dr Marta Sidorkiewicz – Zespół Turystyki i Hotelarstwa, Instytut Zarządzania Uniwersytet Szczeciński
  • Sylwia Smoleń – Dyrektor Hotelu
    Ciekawa pozycja. Umocniła moją wiedzę. Dała poczucie - tak, to ten kierunek. Bez mocnych podstaw, bez znajomości stanowisk, pracy, standardów, wskaźników, obowiązków, raportów, bez przebywania wśród Gości i z Pracownikiem, bez zasad, wartości i szkoleń, bez człowieczeństwa i wzajemnego szacunku i bez gościnności z serca nie ma hotelarstwa.
    Sylwia Smoleń – Dyrektor Hotelu
  • Tomasz Tyszkiewicz – Współwłaściciel i Członek Zarządu Hotelu Aurora.
    Doskonała książka, która pokazuje, że hotelarstwo i zarządzanie może być ciekawą i satysfakcjonującą podróżą z wyjątkowymi i kolorowymi ludźmi, jeżeli właściwie się do niej przygotujemy pakując do naszego plecaka wartościowe przybory, których mnóstwo możemy znaleźć w książce, a w centrum naszej uwagi będzie drugi człowiek, który jest nadrzędną wartością. Mnóstwo praktycznej wiedzy wynikającej z doświadczenia zawodowego i życiowego Autorów, a to przede wszystkim jednym pomoże rozwinąć skrzydła, a drugich uchroni przed porażką.
    Tomasz Tyszkiewicz – Współwłaściciel i Członek Zarządu Hotelu Aurora.
  • Izabela Zug – Dyrektor Zarządzający i Prezes Zarządu Prima Hotels.
    Mocna... miażdży ego, burzy piękny obraz tego, co sądziłeś na temat swojego zarządzania… i buduje na nowo łącząc uznawane przez ciebie dotychczas za sprzeczne i wykluczające się paradygmaty. Jak rozwijać firmę, zwiększać zyski i być człowiekiem... lub może: jak być człowiekiem, rozwijać firmę i zwiększać zyski! Pełna praktycznych, sprawdzonych rozwiązań gotowych do zaimplementowania. Vademecum hotelarstwa! Po co wymyślać koło na nowo.
    Izabela Zug – Dyrektor Zarządzający i Prezes Zarządu Prima Hotels.
  • Rafał Zaweracz – Właściciel Firmy i Specjalista od Marketingu
    Przyznam iż dawno nie czytałem tak motywujących zdań i opisów działań i rozmów z hoteli o których Panowie napisaliście. Świetne przedstawiona diagnoza błędów we współpracy kadry kierowniczej oraz pracowników szeregowych.
    Rafał Zaweracz – Właściciel Firmy i Specjalista od Marketingu
  • Mateusz Zieliński – Hotelarz, Dyrektor w Profitroom
    Spore zaskoczenie - miło się czyta. To nie kolejny podręcznik o Hotelarstwie. To osadzona w hotelowych murach opowieść detektywistyczna. Spora porcja osnutego tajemnicami, hotelowego życia w wywarze z rozsądnego myślenia i szczyptą psychologii, to idealna strawa dla spragnionego ducha. W pracy zawodowej natomiast dziesiątki przykładów z życia wziętych mogą służyć nam jako przewodnik i mapa, by nie wpaść na mieliznę. Książka dość mocno i realistycznie oddaje stan polskiego hotelarstwa oraz daje receptę jak dobrze animować je od podstaw po szczebel właścicielski.
    Mateusz Zieliński – Hotelarz, Dyrektor w Profitroom

Newsletter

Niczego nie przegap

Zaskakujące promocje, nowości wydawnicze Alchemii Hotelarstwa, aktualne teksty i komentarze - to wszystko dotrze do Ciebie na czas, jeśli podasz swój adres email, klikniesz przycisk Subskrybuj i zapiszesz się do naszego newslettera.