Szkolenia

Nasze szkolenia

Alchemia hotelarstwa stworzyła program specjalistycznych szkoleń zawodowych przeznaczonych zarówno dla personelu pracującego na różnych stanowiskach w hotelu, jak i dla kadry kierowniczej, średniego i wyższego szczebla.

Eksperci opracowujący materiał szkoleniowy wzięli pod uwagę nie tylko specyfikę działalności hotelarskiej, czy procedury i procesy usługowe, ale także coraz większe wymagania stawiane personelowi przez klientów w zakresie wysokiej jakości świadczonych usług. Celem szkoleń jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu organizacji pracy, technik i sposobów profesjonalnej obsługi w obszarze usług hotelowych, gastronomicznych oraz SPA & Wellness. Nasze szkolenia uzyskały wśród uczestników ocenę 5,67 w sześciostopniowej skali ocen


Oferta szkoleń dla branży HoReCa

Posiadanie odpowiednio wykształconego personelu to czynnik niezbędny w kreowaniu najwyższej jakości usług i tworzeniu zapadającej w pamięć atmosfery gościnności. Zapoznaj się z naszą ofertą szkoleń dla pracowników branży HoReCa.


Szkolenia dla gastronomii

Dla osób pracujących w gastronomii prowadzimy szkolenia z następujących tematów:


  • rodzaje i zasady serwisu kelnerskiego
  • śniadania hotelowe
  • standardy i techniki obsługi klienta indywidualnego i grupowego
  • zasady skutecznej sprzedaży
  • reklamacje, skargi
  • i inne

Jeśli interesują Cię inne tematy szkoleń dla pracowników gastronomii, napisz do nas klikając przycisk Kontakt.

Szkolenia dla recepcji

Jak skutecznie pomóc w pracy recepcjonisty? Oto lista proponowanych szkoleń.


  • prowadzenie rozmów telefonicznych
  • skuteczna sprzedaż
  • przyjmowanie rezerwacji
  • tworzenie ofert – kalkulacja cen
  • zarządzanie obłożeniem i przychodami (Revenue Management)
  • tworzenie satysfakcji klienta i budowanie trwałych relacji
  • skargi i reklamacje
  • i inne

Jeśli interesują Cię inne tematy szkoleń dla pracowników recepcji i marketingu, napisz do nas klikając przycisk Kontakt.

Szkolenia dla Służby Pięter

Jak pomóc w skutecznej pracy pracownikom HSK? Proponujemy następujące szkolenia:


  • organizacja pracy działu Służby Pięter
  • standardy i procedury pracy
  • zasady i techniki utrzymania czystości w hotelu
  • zagrożenia i sytuacje nietypowe
  • procedury stosowane w dziale służby pięter
  • i inne

Jeśli interesują Cię inne tematy szkoleń dla pracowników HSK, napisz do nas klikając przycisk Kontakt.

Masz pytania?


Jesteś zainteresowany szkoleniem? Chcesz poznać więcej szczegółów? Skontaktuj się z nami już teraz! Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!