Akademia Liderów Hotelarstwa®

  1. LIDER TO POSTAWA I UMIEJĘTNOŚCI, A NIE STANOWISKO I WŁADZA.

Nasze autorskie metody doskonaliliśmy przez lata pracy. Z czary tych doświadczeń wydobywamy to najlepsze, by móc dzielić się z innymi. Dobierając i stosując w praktyce odpowiednie składniki twardych umiejętności i miękkich kompetencji uczymy jak przewodzić ludziom i zarządzać organizacją. Korzystając z naszej wiedzy możecie sprawić by Wasi pracownicy stawali się otwarci, zadowoleni i pełni energii to tego, aby się rozwijać z korzyścią dla siebie, dla firmy i dla zadowolenia gości.


Przywództwo i Komunikacja

MODUŁ I

PRZYWÓDZTWO, ZAUFANIE, SKUTECZNA KOMUNIKACJA I RELACJE W ZESPOLE

CEL: nabycie miękkich umiejętności przywódczych

Czas trwania: 2 dni



Organizacja pracy

MODUŁ II

ORGANIZACJA PRACY, PLANOWANIE, NADZÓR NAD REALIZACJĄ USŁUG, ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI

CEL : nabycie twardych umiejętności zarządczych

Czas trwania: 2 dni

Marketing i sprzedaż

MODUŁ III

WSPÓLNE TWORZENIE PRODUKTÓW I USŁUG PRZEZ ZESPÓŁ, ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I MARKETINGIEM I

CEL: zdobycie wiedzy i umiejętności dotyczących wspólnego tworzenia produktu i usługi, sprzedaży i marketingu w oparciu o zasady utrzymania jakości

Czas trwania: 2 dni


Motywacja i systemy motywacyjne

MODUŁ IV

CEL SZKOLENIA – celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu motywowania członków zespołów (w tym w zespołach multipokoleniowych), poznanie mechanizmów motywacyjnych, nabycie umiejętności tworzenia skutecznych i sprawiedliwych systemów motywacyjnych z wykorzystaniem parametrów, mierników oceny pracy

Czas trwania – 2 dni

Rachunkowość zarządcza i controlling

MODUŁ V

CEL SZKOLENIA – celem szkolenia jest nabycie wiedzy związanej z zarządzaniem przychodami i kosztami na poziomie operacyjnym wraz z metodami kontroli i nadzoru

Czas trwania – 2 dni

SZKOLENIA DLA PERSONELU

PRZYKŁADOWA TEMATYKA

ALCHEMIA HOTELARSTWA stworzyła program specjalistycznych szkoleń zawodowych przeznaczonych zarówno dla personelu pracującego na różnych stanowiskach w hotelu, jak i dla kadry kierowniczej, średniego i wyższego szczebla.

Eksperci opracowujący materiał szkoleniowy wzięli pod uwagę nie tylko specyfikę działalności hotelarskiej, czy procedury i procesy usługowe, ale także coraz większe wymagania stawiane personelowi przez klientów w zakresie wysokiej jakości świadczonych usług.

Celem szkoleń jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu organizacji pracy, technik i sposobów profesjonalnej obsługi w obszarze usług hotelowych, gastronomicznych oraz SPA & Wellness.

Nasze szkolenia uzyskały wśród uczestników ocenę 5,67 w sześciostopniowej skali ocen.

SZKOLENIA DLA GASTRONOMII

  • rodzaje i zasady serwisu kelnerskiego
  • śniadania hotelowe
  • standardy i techniki obsługi klienta indywidualnego i grupowego
  • zasady skutecznej sprzedaży
  • reklamacje i skargi
  • i inne

SZKOLENIA DLA RECEPCJI

  • prowadzenie rozmów telefonicznych
  • skuteczna sprzedaż,
  • przyjmowanie rezerwacji,
  • tworzenie ofert – kalkulacja cen,
  • zarządzanie obłożeniem i przychodami (Revenue Management),
  • tworzenie satysfakcji klienta i budowanie trwałych relacji
  • skargi i reklamacje
  • i inne

SZKOLENIA DLA SŁUŻBY PIĘTER

  • organizacja pracy działu Służby Pięter
  • standardy i procedury pracy
  • zasady i techniki utrzymania czystości w hotelu
  • zagrożenia i sytuacje nietypowe,
  • procedury stosowane w dziale służby pięter
  • i inne

+48 609 502 350

info@alchemiahotelarstwa.pl

ul. Krasickiego 5, 58-500 Jelenia Góra

NIP 676-123-51-68
REGON 357023036

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera. Otrzymuj informacje o ofertach i promocjach.

Trwa wysyłanie wiadomości

Formularz nie został wysłany

Dziękujemy!

Wymagana zgoda
© 2021
szkolenia, audyty, doradztwo, dla gastronomii, recepcji, służby pięter, SPA i Wellness