Szkolenia

ALCHEMIA HOTELARSTWA stworzyła program specjalistycznych szkoleń zawodowych przeznaczonych zarówno dla personelu pracującego na różnych stanowiskach w hotelu, jak i dla kadry kierowniczej, średniego i wyższego szczebla.

Eksperci opracowujący materiał szkoleniowy wzięli pod uwagę nie tylko specyfikę działalności hotelarskiej, czy procedury i procesy usługowe, ale także coraz większe wymagania stawiane personelowi przez klientów w zakresie wysokiej jakości świadczonych usług.

Celem szkoleń jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu organizacji pracy, technik i sposobów profesjonalnej obsługi w obszarze usług hotelowych, gastronomicznych oraz SPA & Wellness.

Nasze szkolenia uzyskały wśród uczestników ocenę 5,67 w sześciostopniowej skali ocen.

Programy szkoleniowe

  • dostosowywane są indywidualnie do specyfiki obiektu i rzeczywistych potrzeb (w oparciu o badanie potrzeb szkoleniowych)
  • zawierają trening praktycznych umiejętności, aby zapewnić skuteczność realizacji samego szkolenia,
  • opierają się na przykładach najlepszych i sprawdzonych praktyk z rynku hotelarskiego,
  • prowadzone są przez doświadczonych trenerów-praktyków
  • zwiększają konkurencyjność i efektywność działalności hotelu

SZKOLENIA DLA PERSONELU

PRZYKŁADOWA TEMATYKA

SZKOLENIA DLA GASTRONOMII

  • rodzaje i zasady serwisu kelnerskiego
  • śniadania hotelowe
  • standardy i techniki obsługi klienta indywidualnego i grupowego
  • zasady skutecznej sprzedaży
  • reklamacje i skargi
  • i inne

SZKOLENIA DLA RECEPCJI

  • prowadzenie rozmów telefonicznych
  • skuteczna sprzedaż,
  • przyjmowanie rezerwacji,
  • tworzenie ofert – kalkulacja cen,
  • zarządzanie obłożeniem i przychodami (Revenue Management),
  • tworzenie satysfakcji klienta i budowanie trwałych relacji
  • skargi i reklamacje
  • i inne

SZKOLENIA DLA SŁUŻBY PIĘTER

  • organizacja pracy działu Służby Pięter
  • standardy i procedury pracy
  • zasady i techniki utrzymania czystości w hotelu
  • zagrożenia i sytuacje nietypowe,
  • procedury stosowane w dziale służby pięter
  • i inne

Szkolenia dla KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ

Szkolenia przygotowują do pełnienia roli przywódcy i lidera. Celem ogólnym szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu szeroko rozumianego procesu zarządzania obiektem hotelowym w aspekcie efektywności i wykorzystania współczesnych narzędzi i wiedzy. Celem szkolenia jest również przekazanie praktycznych narzędzi wykorzystywanych w codziennej pracy menadżera.

PRZYKŁADOWA TEMATYKA SZKOLEŃ:

  • zarządzanie recepcją, gastronomią, SPA&Wellness, Służbą Pięter,
  • tworzenie sprzedawalnego produktu hotelowego,
  • polityka cenowa i kalkulacja cen,
  • Revenue Management,
  • umiejętność korzystania ze wskaźników branżowych,
  • budżetowanie i analizy,
  • zarządzanie kosztami,
  • poprawna rekrutacja i selekcja,
  • skuteczne systemy motywacyjne,
  • marketing wewnętrzny,
  • i inne.

+48 609 502 350

info@alchemiahotelarstwa.pl

ul. Krasickiego 5, 58-500 Jelenia Góra

NIP 676-123-51-68
REGON 357023036

© 2019
szkolenia, audyty, doradztwo, dla gastronomii, recepcji, służby pięter, SPA i Wellness