Jeśli potrzebujesz szkolenia liderów kliknij przycisk Wyślij zapytanie. Skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy szczegóły.
Lider to postawa i umiejętności, a nie stanowisko i władza.
Tematyka szkolenia
Szkolenia dla Kadry Zarządzającej to kompleksowy program kształcenia i doskonalenia umiejętności menadżerskich i przywódczych w branży HoReCa. Został on opracowany przez ekspertów-praktyków, którzy przez dziesiątki lat z sukcesami prowadzili biznesy hotelowe. Szkolenia dla Liderów organizowane sa w systemie otwartym i zamkniętym.

Jak wziąć udział w szkoleniu?
Chcesz kształcić i rozwijać w sobie umiejętności kojarzące się z prawdziwymi i dobrymi liderami? Oczekujesz wiedzy podanej w interesujący i przystępny sposób? Zapraszamy Cię do skorzystania z oferty szkoleń w ramach Szkoleń Kadry Zarządzającej. Sprawdź, co zrobić, by zapisać się na wybrane moduły.
PRZYWÓDZTWO - budowanie zespołu i relacji czyli lider przyszłości
Cel
Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu umiejętności budowania zespołów oraz poprawnych relacji w zespole, zaufania i empatycznej komunikacji.
Wybrane
tematy
- Czemu jednych szefów słuchają pracownicy, a drugich nie.
- Jak budować efektywne zespoły i dobrą współpracę
- Jak skutecznie komunikować się z podwładnymi.
- Jak znaleźć wspólny język z podwładnymi z różnych pokoleń.
- Jak mówić, żeby być zrozumianym.
- Wspieranie i motywowanie ludzi na różnym poziomie dojrzałości zawodowej
POKOLENIE Zet w branży hotelowej - jak współpracować z genem Zet
Cel
Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu zrozumienia pokolenia Zet oraz umiejętności tworzenia efektywnej współpracy i relacji z Nimi
Wybrane
tematy
- Zetki - ich potrzeby i oczekiwania wobec firmy, a potrzeby firmy
- Wyzwania komunikacyjne w pracy z młodym pokoleniem .
- Sens, motywacja, autentyczność, indywidualizm a pokolenie Zet
- Rola kierownika działu w pracy z młodym pokoleniem .
- •Dlaczego tym młodym wszystko trzeba tłumaczyć
- Jak zatrzymać rotacje pracowników z młodego pokolenia?.
SPRZEDAŻ usług hotelowych - jak robić to skutecznie
Cel
celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy dotyczącej tworzenia i ofert, a także skutecznej sprzedaży i przyciągania Gości.
Wybrane
tematy
- Na czym polegają oczekiwania współczesnego Gościa
- Jak kreować konkurencyjny produkt oparty na wartościach .
- Jak budować przewagę rynkową?
- Na czym polega tworzenie satysfakcji klienta .
- Jaki powinien być produkt w gospodarce doświadczeń.
- Czym są i skąd się biorą reklamacje
MOTYWACJA i systemy motywacyjne
Cel
Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu motywowania członków zespołów (w tym w zespołach multipokoleniowych), poznanie mechanizmów motywacyjnych, poznanie zasad tworzenia skutecznych i sprawiedliwych systemów motywacyjnych..
Wybrane
tematy
- Jakie są potrzeby pracowników przychodzących do pracy.
- Jakie są typy pracowników i jak sobie z nimi radzić.
- Jak skutecznie motywować swoich pracowników.
- Jak sobie radzić z motywacją w multipokoleniowym zespole.
- Jakie warunki muszą być spełnione i dlaczego, aby móc wdrożyć system motywacyjny.
- Jak pracować z pracownikami na różnym poziomie ich dojrzałości zawodowej.
- Jak radzić sobie z różnymi typami osobowości pracownika.
- Jak postępować z młodym pokoleniem, żeby odnieść sukces.
- Jak skutecznie wpływać na zachowania pracowników.
KOSZTY - jak je kontrolować i zapobiegać nadużyciom
Cel
celem szkolenia jest nabycie wiedzy związanej z zarządzaniem przychodami i kosztami na poziomie operacyjnym wraz z metodami kontroli i nadzoru
Wybrane
tematy
- Jak zapobiegać nadużyciom, nieuczciwości i patologiom w organizacji?
- Jak analizować koszty działalności oraz poszczególne przychody?
- Jakie stosować wskaźniki pomiarowe, aby unikać strat i nie ponosić niepotrzebnych kosztów?
- Jak stosować controlling operacyjny w hotelu, gastronomii i bazie zabiegowej, aby skutecznie eliminować straty?
- W jaki sposób budżetować działalność operacyjną?
- Jak eliminować kosztowne błędy?
