Szkolenia dla Kadry Zarządzającej

Jeśli potrzebujesz szkolenia liderów kliknij przycisk Wyślij zapytanie. Skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy szczegóły.

Lider to postawa i umiejętności, a nie stanowisko i władza.

Tematyka szkolenia

Szkolenia dla Kadry Zarządzającej to kompleksowy program kształcenia i doskonalenia umiejętności menadżerskich i przywódczych w branży HoReCa. Został on opracowany przez ekspertów-praktyków, którzy przez dziesiątki lat z sukcesami prowadzili biznesy hotelowe. Szkolenia dla Liderów organizowane sa w systemie otwartym i zamkniętym.



Jak wziąć udział w szkoleniu?

Chcesz kształcić i rozwijać w sobie umiejętności kojarzące się z prawdziwymi i dobrymi liderami? Oczekujesz wiedzy podanej w interesujący i przystępny sposób? Zapraszamy Cię do skorzystania z oferty szkoleń w ramach Szkoleń Kadry Zarządzającej. Sprawdź, co zrobić, by zapisać się na wybrane moduły.


PRZYWÓDZTWO - budowanie zespołu i relacji czyli lider przyszłości

Cel

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu umiejętności budowania zespołów oraz poprawnych relacji w zespole, zaufania i empatycznej komunikacji.

Wybrane
tematy

  • Czemu jednych szefów słuchają pracownicy, a drugich nie.
  • Jak budować efektywne zespoły i dobrą współpracę
  • Jak skutecznie komunikować się z podwładnymi.
  • Jak znaleźć wspólny język z podwładnymi z różnych pokoleń.
  • Jak mówić, żeby być zrozumianym.
  • Wspieranie i motywowanie ludzi na różnym poziomie dojrzałości zawodowej


POKOLENIE Zet w branży hotelowej - jak współpracować z genem Zet

Cel

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu zrozumienia pokolenia Zet oraz umiejętności tworzenia efektywnej współpracy i relacji z Nimi

Wybrane
tematy

  • Zetki - ich potrzeby i oczekiwania wobec firmy, a potrzeby firmy
  • Wyzwania komunikacyjne w pracy z młodym pokoleniem .
  • Sens, motywacja, autentyczność, indywidualizm a pokolenie Zet
  • Rola kierownika działu w pracy z młodym pokoleniem .
  • •Dlaczego tym młodym wszystko trzeba tłumaczyć
  • Jak zatrzymać rotacje pracowników z młodego pokolenia?.


SPRZEDAŻ usług hotelowych - jak robić to skutecznie

Cel

celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy dotyczącej tworzenia i ofert, a także skutecznej sprzedaży i przyciągania Gości.

Wybrane
tematy

  • Na czym polegają oczekiwania współczesnego Gościa
  • Jak kreować konkurencyjny produkt oparty na wartościach .
  • Jak budować przewagę rynkową?
  • Na czym polega tworzenie satysfakcji klienta .
  • Jaki powinien być produkt w gospodarce doświadczeń.
  • Czym są i skąd się biorą reklamacje


MOTYWACJA i systemy motywacyjne

Cel

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu motywowania członków zespołów (w tym w zespołach multipokoleniowych), poznanie mechanizmów motywacyjnych, poznanie zasad tworzenia skutecznych i sprawiedliwych systemów motywacyjnych..

Wybrane
tematy

  • Jakie są potrzeby pracowników przychodzących do pracy.
  • Jakie są typy pracowników i jak sobie z nimi radzić.
  • Jak skutecznie motywować swoich pracowników.
  • Jak sobie radzić z motywacją w multipokoleniowym zespole.
  • Jakie warunki muszą być spełnione i dlaczego, aby móc wdrożyć system motywacyjny.
  • Jak pracować z pracownikami na różnym poziomie ich dojrzałości zawodowej.
  • Jak radzić sobie z różnymi typami osobowości pracownika.
  • Jak postępować z młodym pokoleniem, żeby odnieść sukces.
  • Jak skutecznie wpływać na zachowania pracowników.


KOSZTY - jak je kontrolować i zapobiegać nadużyciom

Cel

celem szkolenia jest nabycie wiedzy związanej z zarządzaniem przychodami i kosztami na poziomie operacyjnym wraz z metodami kontroli i nadzoru

Wybrane
tematy

  • Jak zapobiegać nadużyciom, nieuczciwości i patologiom w organizacji?
  • Jak analizować koszty działalności oraz poszczególne przychody?
  • Jakie stosować wskaźniki pomiarowe, aby unikać strat i nie ponosić niepotrzebnych kosztów?
  • Jak stosować controlling operacyjny w hotelu, gastronomii i bazie zabiegowej, aby skutecznie eliminować straty?
  • W jaki sposób budżetować działalność operacyjną?
  • Jak eliminować kosztowne błędy?




Zapoznaj się z modułami

W ramach Szkoleń dla Kadry Zarządzającej oferujemy Ci ogromną dawkę wiedzy pogrupowaną w przygotowanych modułach tematycznych. Powyżej, w sekcji Tematyka szkolenia, znajdziesz informacje o nich. Możesz również pobrać PDF z pełnym opisem każdego z modułów.


Wybierz moduł, z którego chcesz skorzystać

Po zapoznaniu się z charakterystyką modułów wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada i kliknij przycisk Przejdź do sklepu. Zostaniesz przekierowany na podstronę sklepu. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, kliknij przycisk Wyślij zapytanie.



Masz pytania?


Jesteś zainteresowany  Szkoleniem dla Kadry Zarządzającej? Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami już teraz! Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

Szkolenia dla Kadry Zarządzającej

Nasze autorskie metody doskonaliliśmy przez lata pracy. Z czary tych doświadczeń wydobywamy to najlepsze, by móc dzielić się z innymi.

Dobierając i stosując w praktyce odpowiednie składniki twardych umiejętności i miękkich kompetencji uczymy jak przewodzić ludziom i zarządzać organizacją. Korzystając z naszej wiedzy możecie sprawić, by Wasi pracownicy stawali się otwarci, zadowoleni i pełni energii do tego, aby się rozwijać z korzyścią dla siebie, dla firmy i dla zadowolenia gości.