28 listopada 2022
Niedawno pożegnaliśmy zagrożenie pandemią, by z początkiem roku poczuć widmo konfliktu i przyjmować miliony uchodźców zza wschodniej zagranicy. Do tego szalejący klimat, inflacja, wzrost cen towarów i usług i zmniejszona […]
2 sierpnia 2022
Za nami pierwszy miesiąc wakacji. Wakacje to dla Hotelarzy zazwyczaj okres wytężonej pracy, zwiększonego wysiłku i zaangażowania. To właśnie szczególnie teraz gdy rosną ceny towarów i energii, gdy rosną koszty […]
10 czerwca 2022
W wielu hotelach, pensjonatach (miejscach gościnnych) niedawno kompletowano zespoły pracownicze. Czasem budowano je od nowa. Pierwszą okazją do sprawdzenia tego jak na nowo działa zespół jest okres zwiększonego obłożenia w […]
19 kwietnia 2022
– Chciałbym, żebyś przejęła po mnie biznes – mówi ojciec do córki. – Tato, ale ja nie chcę. Mnie to nie interesuje, to zupełnie nie moja bajka – odpowiada córka. […]
12 października 2021
Pierwsze tygodnie w nowej pracy to czas, gdy pracownik wyrabia sobie opinię na temat swojej roli, współpracowników i samego obiektu. Przeprowadzenie pracownika w pierwszych jego krokach po nowej pracy to zadanie lidera. Jak ułatwić […]
22 września 2021
Podczas jednego ze szkoleń dla liderów Justyna – kierownik działu recepcji w jednym z hoteli – opowiada nam swoją ostatnia historię, gdy przyszedł do niej młody mężczyzna w sprawie pracy. […]
8 sierpnia 2021
Ruszamy! Od poniedziałku 9 sierpnia rozpoczynamy przedsprzedaż Kursu/podręcznika/samouczka „Menadżernik Pokojowej”. Poniżej przedstawiamy Wam jego zawartość merytoryczną: Czym jest „Menadżernik housekeepingu”?Jak korzystać z „Menadżernika”? Branża gościnności usługowej – co to takiego?Trochę […]
18 lipca 2021
Zmiany. Jest ich sporo ostatnio, prawda? Jak sobie z nimi radzić? Jak działać, żeby przejść przez ten trudny okres w hotelarstwie? Jak przetrwać, nie upaść i iść dalej? W branży hotelarskiej największym zaskoczeniem było […]
18 lipca 2021
To co rok temu wydawało się chwilowym stanem stało się rzeczywistością, do której trzeba się zaadaptować. Hotelarstwo weszło w epokę hybrydową, w której nie wiadomo co, kiedy i jak nas zaskoczy. Jak […]
17 lipca 2021
Z przeprowadzonych przez Mark Michelson, Mystery Shopping Providers Association badań wynika, że w wyniku obojętności pracowników firmy tracą 68% swoich klientów. Podczas naszych audytów organizacji, prowadzonych metodą „tajemniczego klienta” odwiedziliśmy już ponad […]